hemma och lugna sä lite

Helg igen! Fredag. bästa dagen. I helgen ska jag mest göra ingenting. Är väldigt behövligt att bara vara hemma faktiskt för det har varit antingen resa bort eller fullt upp den senaste tiden. Göteborg på nyår och sedan första helgen i januari så hade jag och Micke vår inflyttningsfest och förra helgen var jag på besök i Sundsvall och firade älskade Wonken som nu är sjuksköterska :D Jag har varit SVINIGT dålig på att fota dessa helger men bjuder på de få jag har.
 
Nyår var i alla fall lyckat och vi åt nyårsmiddag på hotellet och sedan satt vi mest på rummet där vi festade och pratade haha. Jag, Micke och Erik höll igång till typ 4-5 på morgonen om jag kommer ihåg rätt. Bara låg och pratade och diskuterade allt och inget. Mycket trevligt! Sen blev det sova länge dagen därpå för att sedan äta en rejäl middag på Pizzahut. På kvällen begav vi oss hemåt igen och jag avverkade dokumentären The Jinx - The life and deaths of Robert Durst under den resan. Jäkla bra. Se den!!!
 
 
Sen inflyttningsfesten! Det var mycket lyckat måste jag ändå säga. Alltid svårt när man är så många på en fest och som "värd" vill man ju att alla ska ha kul. Jag och Mikael hade ordnat med musikquiz och frågesport med mera och det kändes som att det blev lyckat. Tiden gick så satans fort att vi hann ju knappt spela nå beerpong haha. Innan tolv gick de flesta av oss ut på Allstar och vi dansade en jäkla massa. Bästa utgången på länge för min del!! Tack alla som kom, ni är bäst <3<3
HAR INTE EN JÄVLA BILD FRÅN KVÄLLEN?! Förutom en på Mikaela och Elin som de själva tog med min mobil men den har nog de flesta redan sett på Instagram :p
 
Förra helgen tog jag och Elin tåget till Sundsvall för att fira examensbarnet Wonkan! Älskade vän som nu är klar med sin utbildning och nu är sjuksköterska! Stolt över dig min fina <3 Wonken och Oscar hade fixat en jättegod middag när vi kom. Sen satt vi där i Oscars föräldrars fina våning vid stora torget i Sundsvall. INTE ILLA. Supertrevlig kväll med härligt sällskap! Nu flyttar Wonk till Stockholm så det där var nog sista gången på länge man var i Sundsvall.
Lyckades ta ett foto!! På Oscar och Elin :D Inte ett enda på examensbarnet! ILLA SANDRA! ;)
 
Nu ska Sandra få i sig lite mat i maggen. Mmjooorraaa. God kväll, God helg. God natt. God PUSS

Kommentarer
Postat av: Den nya sjuksköterskan

Men älskade bästa vän<3<3 åååh så glad att ni kom upp och firade, det var verkligen värt mer än guld och jag hade det så himla roligt!! Ni är fantastiska<3<3<3 Looove uu<3<3<3 xoxo Wonken :D

2016-02-02 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0