inlägget ALLA väntat på

Första inlägget på tre månader. Känns lite som att jag tappat skrivförmågan på sånt här. Jag skriver ju i princip 50% av tiden på jobbet, då jag skriver utredningar, men det är ju ett annat sätt att skriva. Andras situation och bedömning av den. Hur ska jag bedöma min egen situation då de senaste månaderna? Spontant när jag tänker på de första fyra månaderna av detta år så känns de mest som ett virrvarr av oro, sjukdomar och olyckor av dess olika slag, trötthet och sen lite ljusglimtar ibland. Jobbiga saker orkar jag inte tänka på eller skriva om så här kommer bilder på ljusglimtar :) <3

 
 
Senaste nytt är att jag och Micke fick magsjuka i helgen och är idag sjukskriven båda två. Låt mig vara frisk nu så jag får funka normalt. Så fett less.
Utöver det så längtar jag så fruktansvärt mycket till semestern. Tur man har tidig semester, inte långt kvar ändå. 13 juni åker jag och Micke till Grekland!! Känns så skönt. Båda har semester samma veckor, fyra veckor, så det känns ju faktiskt helt amazing.
Nu ska jag vila mä! Krya på mä (tycker synd om mig själv, JA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0