when to move on and when to let it go

Heej
Söndag och en till jobbvecka gjord. Jag börjar komma in i det mesta nu. Börjat komma igång med att ha vårdplaneringarna och att även sköta området. Dock är det mycket att lära om pga av olika kommuner har ju olika upplägg, olika lösningar och olika utbud. Så det är mycket nytt hela tiden kan man säga. Det är ett mycket högt tempo och jag känner att det är något jag kommer att behöva lära mig hantera bättre och bättre för att det inte ska bli jobbigt i längden. I fredags så fixade jag och min team mate Karoline fint på vårat kontor. Köpte blommor och lite prydnadsgrejer. Så nu ser det lite mer hemtrevligt ut! :)
 
Helgen var i alla fall mycket välkomnad och den har varit helt perfekt. Umgåtts med min fina pojkvän och kollat  sport och serier :) Gjorde god middag igår och sen åt vi chips och dipp på kvällen. Brynäs vann på bortaplan mot Färjestad igår i första play in matchen, vilket var helt underbart. Nu börjar jag redan bli nervös inför imorgon. Skulle ju vara en ren ära om Brynäs kunde stå i vägen så att Färjestad missar slutspel, vilket inte har hänt sedan 1984 samt 1994 då de inte var med i elitserien. Det är dags nu igen!!
Idag är jag ensam hemma då Micke åkte på gnet imorse. Jag har varit en sväng ner på stan, fyndat lite smycken på Glitter som har halva priset på allt i butiken och köpt torrschampoo. Nu blir det att ta det lugnt och laga mat så man får lite matlådor till veckan. Blir en kycklinggryta med gröncurry hade jag tänkt mig. På torsdag är det begravning för mormor, då åker jag till Ljusdal. Ska bli skönt att få träffa familjen och känns också bra att få säga hejdå till mormor. Men känns fortfarande så overkligt och jobbigt att jag knappt orkar tänka på det..
 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Puss puss puss, längtas tills vi ses <3

Svar: JAG LÄNGTAR OCKSÅ <3<3

2015-03-08 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0