25-års kryssning

Förra helgen åkte vi alltså på kryssning. Hela 12 stycken blev vi! Trodde det skulle bli 10 men Mikaela och Niklas överraskade mig/oss rejält när de dök upp på terminalen. Vilken underbar jävla överraskning! Blev så satans glad och kunde inte få nog av Mikaelas kramar <3 Och Elin och Robin de jävlarna hade ju vetat om det hela tiden!! Kryssningen var i alla fall så himla lyckad. Jag hade jätteroligt och det verkade det som att de andra hade också. Vi inledde med buffé med god mat och även att dricka ingick, najs. Sen blev det ett stopp på taxfree för att köpa dricka till kvällen och sen trängde vi ihop oss allihopa i min och Mickes hytt (passade på att ta en lyxhytt för att det var ju ändå min födelsedagsfirande, så alla fick plats rätt så bra ändå) där spelade vi kort, lyssnade musik och snackade! Sen gick vi och dansade lite styrdans till dansband, eftersom vi lyckades pricka in en helg då det var dansbandshelg haha xD och efter det vidare till Panorama som var mer musik i vår smak. Dansade till mkt gamla godingar från gymnasiet och högstadietiden xD Härligt!
 
Dagen efter blev det en god middag på en restaurang på båten. Jag och Wonkan tog förrättsbuffé som var riktigt värd! Det blev rätt mkt handling på taxfree och chill i sängen. På hemvägen blev det tåg hem med Gävleborna.
 
Åh vilken trevlig helg det var! Tack alla underbara människor som följde med <3 <3 NI ÄR BÄST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0