semesteeeer

Wohoo! Semester! För första gången sedan gymnasiet har jag semester på sommaren! Att den är betald är ju också rätt så najs :D Sen att åka utomlands och inte ha något plugg man måste göra.. känns ju helt fantastiskt! Nu är jag i Ljusdal på en kort visit. Tog bilen igår efter en halvdag på jobbet. Sen gjorde vi en jättegod middag hemma i Ämbarbo. Lövbiffsrullader med en jättegod svamp, lök och färskostfyllning. Sååå gott. Sen åkte jag hem till Mikaela för att umgås med min nyblivna ekonom! <3 Det var en jättetrevlig kväll med massa snack, lite vin och cider och ost, kex och frukt. Sen trampade jag hem på cykeln någon gång efter 1.
 
Idag har jag och mamma varit ute på en blöt prommis med Milton och sedan lagat till en laxsida till lunch med färskpotatis och en kallsås. Riktigt somrig lunch. om nom. Om några timmar åker jag tillbaka till Gävle och sover där. Imorgon Stockholm och Wonkisen, yeey!
 
Peppar med att lyssna mycket på Brandon Flowers nya skiva nu till imorgon :D Skivan är väldigt bra. Favoriterna jag hoppas han kommer spela imorgon:
Lonely town
Diggin' up the heart
Between me and you
 
Hoppas ni har en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0