semesterinlägget

Heej! Varning för långt inlägg nu och bildbomb. Min semester lider mot sitt slut och jag tänkte försöka sammanfatta dessa fyra veckor på något bra sätt. Haft det såå himla bra och måste ju erkänna att jag känner en viss ångest inför att börja jobba igen. Underlättar dock att det nästa vecka ska bli shitty väder enligt experterna. Denna helg kommer att bli en lugn sådan för att vara riktigt utvilad till måndagen. Micke är och jobbar nu men kommer hem inatt. Blir att spendera helgen tillsammans <3
 
Första veckan - utomlaaaaaaaands
 
Andra veckan - Kom hem från utlandet natten till onsdag. Sen vart det ju mindsommar dårå. Den spenderades i Harkskär med femkamp, gott sällskap, sååå god mat och allmänt trevlig dag och kväll.
 
Tredje veckan - Inledde veckan med Valbo och shopping, storhandlade mat och planterade blommor ute på balkongen. Tisdagen stannade Mickis i Gävle efter hon jobbat klart och vi satt på balkongen och drack daiquiri. Sedan mötte vi upp grabbarna och Thessan och åt på Bryggan och sedan blev det en rätt sen kväll, besökte både Calles och Interpool. På tordagen åkte jag till Ljusdal. Massa mys med familjen och långa promenader med Milton, varit på crepperiet med Mikaela och Annsing och gått på loppis. Lördagen bestod av en underbar grillkväll på Grovan med fina vänner och sedan gick vi ut på Järnvägs, vilket var väääldigt längesen och faktiskt kul. Blev till och med efterfest hos Johan. Drack då Johans chilisprit som jag tror var en stor del i att jag var bakis som ett as dagen efter xD hamnar lätt på topp tre i bakfyllor. Söndagen tog jag och Mikael bilen och åkte hem till Gävle igen.
 
Fjärde veckan - Perfekta sommarvädret bestämde sig för att komma min sista vecka. Satan va varmt och skönt det varit. Denna vecka inleddes med att åka till Göteborg med darling. Det blev en massa shopping, hotellmys och hotellfrulle, bio, sola i parken och äta ute. På tåget hem satt jag och lyssnade på när U21 besegrade Portugal i straffar och vann guld! Riktigt bra dagar. Väl hemma i Gävle åkte vi till Harkskär. Där blev det åka båt, sola, bada, fest och spela kort. Resten av veckan har jag varit hemma och solat, kollat serier och yrat runt i lägenheten :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig och sedan vakna upp imorgon och njuta av mina sista dagar innan semestern är slut för denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0