off to göteborg

God kväll!
Sitter i soffan och inväntar att vi snart ska bege oss mot Göteborg för att fira nyår där. Grabbarna och Josse ska jobba på tåget men själv kommer jag inte göra nåt vettigt HEHE. Förutom kolla klart på Making a murderer och börja spela Sims 4, som jag fick i julkapp yeey. Appropå Making a murderer.. Alltså herregud!! Jag har aldrig blivit så tagen av en serie någonsin. Det är, för de som inte vet, en Netflix-serie, en dokumentär på 10 avsnitt. Den är bara FÖR bra. Helst skulle jag inte göra annat än att kolla på alla avsnitt direkt för när jag inte kollar, tänker jag inte på något annat. Så om du inte sett den SE DEN TYP NYSS.
 
Det blir tredje året i rad nu som jag följer till Göteborg och jag blev så glad när vi skulle dit i år igen :D Hotell, tre rätters nyårsmiddag och gott sällskap är aldrig fel. Sen gillar jag att åka tåg långt, mycket tid som kan fyllas med att kolla serier, film osv ;)
 
Ha en bra nyårsafton och ett gott nytt år då! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0