nobody else is in your room

Ja jävlar ja, en månad utan en update! Jag som ska ha bloggen för att kunna se tillbaka på saker som hänt och för att minnas allt härligt och ohärligt. Men då måste man ju uppdatera å!!
Nu har jag jobbat i en månad efter min semester. Vi biståndshandläggare täcker upp för varandra i sommar och just nu har jag Felix område, dvs centrala Tierp. Köpingen. Det har hittills varit fullt upp men det fungerar fint. Tempo tempo. Jag gillar ju tempo. Tycker jag presterar bäst när det är tempo, lite stressigt, men inte allt för stressigt såklart.
 
Imorgon ska vi kollegor som inte har semester äta lunch tillsammans och tacka av två kollegor som ska sluta. Vår sjuksköterska i vårdplaneringsteamet Ulla-Britt och Karoline. Karoline som varit där för mig sedan jag började i Tierp. Fina Karoline! Ska bli tråkigt att säga hejdå. Men hon kommer bli sååå bra chef på sitt nya jobb! U go girl!
 
I alla fall! Det har varit härliga helger och dagar sedan min senaste update. De har spenderats lite här och där. Hudik, Ljusdal och här hemma i Gävle. Exempelvis hade jag en så fin helg i Ljusdal då det var brännbollsturnering, som vi dock förlorade ganska stort på, MEN att umgås med så mycket gött folk! Underbar dag, kväll och natt! Sen att man fick träffa båda sina Elins och Mikaela<3 Även att gå på Bjuråkersstämman med mamma, Johanna och lillmilton. Milton var sååå duktig bland alla folk och hundar. Lillpöjken <3 LIVET ÄR BRA NAJS NÄR DET ÄR NAJS! Här kommer lite bilder från senaste månaden som är värd att visa :D Varning för bildbomb!
 
Bjuråkersstämman!
 
AW med mina fina.. och vitvinsangrian på Kalles är att rekommendera. omnom
 
Mys med kollegorna, smörgåstårta och götta hemma hos Åsa
 
Mammis och pappis <3 Nöjd och glad, precis innan pappa sköt ner mitt vinglas över mammas kläder med en fotboll haha xD
 
Brännbollsturnering och trevligheter i Ljusdal!
 
Stadsfesten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0