HÄJ

Helg igen! Det är på helger man kan förvänta sig en update från mig, i alla fall kanske varannan helg .. om man har tur ;) Ännu en solig helg verkar det bli. Augusti har ju varit lite av en drömmånad vädermässigt. Förra helgen var jag i Ljusdal. DHelt underbart var det!! Grovan med bad, grillning, vin och massa snack med mina fina, Miki och Annsingen. Sen blev det utgång. Blev inget dansa, som vi hade tänkt, men var kul ändå :D och sen jag fick med mig Mikael hem till Ämbarbo efter krogen. Min älskade <3 älskar när han följer med och sover i Ämbarbo, så myys! På söndagen åkte vi och plockade massa hallon på Grovan som jag fick med mig hem, så nu har man hallon i frysen så det räcker hela vintern :) 
 
 
Sen har jag haft massa fler mysiga kvällar också i det fina vädret. Grillkväll med Jennie och Mickis! Sen har jag träffat Mickis på stan efter jobbet och gått på international food market och åt och köpte massa götta :D
 
I övrigt så håller de just nu på att byta fönster i huset där vi bor så det är mycket rörelse och ljud. Ser fram emot när det är klart. Men idag är det lugnt. De jobbar inget på helgen, vilket är skönt xD Idag kommer Mamma, pappa, Johanna, Nikolas och Milton hit till Gävle. Blir att kolla crusing åså :D Men nu tänkte jag först och främst cykla ner på stan och kika lite på Color run och shoppa lite :D LÖN JU.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0