påsken

Påsken måste man ju säga var väldigt perfekt. Torsdagkvällen åkte vi ut till Harkskär och åt god mat och umgicks! Myyz! På fredagmorgon tog jag tåget till Ljusdal. Väl framme blev det först en promenad med Elin, Mikaela och Milton runt kyrksjön och kollade på folk. Gick även ner på isen och hälsade på min pappa och Elins pappa och deras gäng. När jag och Milton kom hem var han såå himla trött. Lillkillen♡ Aldrig sett han så slut. På kvällen festade vi hos Elin med ett härligt gäng och sen blev det utgång i Ljusdal. Vilket var väldigt längesen så det var väldigt roligt :D
 
Lördag umgicks jag med familjen på dagen och sen tog jag bussen till Hudik och fick först komma och hälsa på Mickis och Johan och se deras nya lägenhet och även nya bil! XC60!! Avis, ja. Där hade Johan blandat mojitos till oss. Sen fick vi skjuts till Emelie i Iggesund. Där bjöds vi på äkta påskmiddag. Så duktig emelie och så gott. Janssons♡ Det var ju en Upplevelse i sig att se hur Emelie bor. Hon bor nämligen i en gammal kyrka! Hela kyrksalen fanns bevarade med altaret, vuxendop pool och orgeln. Blev helt tagen jag haha. Sen hade vi en riktigt trevlig kväll med gamla fina hudikgruppen. Otroligt roligt att höra hur det går för alla med jobb osv. Sen blev det ut på Olearys och där blev det mkt dans :D Sen hem med nattbussen. Söndag umgicks jag med familjen och gjorde middag till dom. Sen tog jag tåget tillbaka till Gävle. Härlig påsk hade jag hörrni. Hoppas ni också hade det :D
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0