alla blir 25

De två helgerna som varit så har jag firat två nya 25åringar! Förrförra helgen var det Elin som fyllde och hade fest i Ljusdal. Massa roliga lekar, bra sällskap, god plockmat, alkohol och utgång. Kul att Gävlebrudarna fick smaka på Ljusdal. Dock var det väl inte världens bästa kväll på Stadt haha. Men en väääldigt bra och rolig kväll :* Puss på fina 25åringen <3
 
 
Förra helgen var det dags för Stina. Stina visste själv inte om att hon skulle på fest. Det var nämligen överaskiningsfest och det blev så lyckat! Stina blev överaskad, rörd och lycklig som det verkade! 90-tals tema/disco och massa 90tals låtar och snygga outfits xD Jag körde på lite Mel C stil. Bekvämt åså. Det blev småstjärnorna, fiskdamm med mera! Sen gick vi ut på Bankhuset. SÅ längesen jag var där! De spelade sjukt bra musik och det var mycket folk också. Positivt överaskad! Sen följde Annsingen med mig hem och vi fick spendera morgonen och förmiddagen tillsammans. Alltid så himla myz när Annsing sover här <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0