maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

Lördagkväll och här sitter man ensam i sin lägenhet. Inte varje lördag det sker kan jag säga. Kan fan inte ens komma ihåg senaste lördagen jag spenderade så. Det blir alldeles för mycket festande, så det känns väldigt skönt att vara hemma i lugnan ro. Känner verkligen att jag behöver det.
Vilken blandad dag det varit. Känner mig rätt tom just nu. Glad men tom. Som att något förändrats idag. Jag såg något jag inte sett förut.
Dagen avslutades i alla fall helt fantastiskt. Hemmapremiär på Gavlerinken arena med Mickis, Johan, Sven-Åke och Lotten. Brynäs körde över Leksand och det blev 4-1. SÅ VIKTIGT! Lite småroligt att Lotten och Johan är Leksingar, skadeglädje är ju den enda sanna glädjen. Och satan vilken stämning i klacken (hela gänget hade ju sittplats förutom jag som stod i klacken) high fiveade och hoppade runt i ren glädje med massa random folk. Det är stämning det!
 
Nu ska jag mysa ner mig framför en film ! Hoppas ni har haft en fin lördag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0