bli kvar här med mig

Sommaren är inte slut än e! Fasen va skönt väder det varit de senaste två dagarna. Idag är det verkligen jättevarmt ute och blå himmel. Jag har suttit ute på balkongen och solat och för första gången denna sommar så har jag blivit lite rödbränd. Så jag låtsas att det fortfarande är sommar jag :) för mycket till sommar känns det inte som att det varit för mig. Man har varit så inne i jobb och inte fått mycket ledigt så njuter verkligen av denna värme nu. Undra om man ska köpa lite Rosé. Micke föreslog just att vi skulle käka natchos. Natchos och rosé låter jävligt fint det.
 
Skolan är igång igen och det är nu sista terminen, avancerade kurser. Läser just nu Utvärdering och evidensbaserat socialt arbete samt Socialt arbete med inriktning funktionshinder och rehabilitering (mot Malmö högskola). Båda kurserna känns hittills mycket bra och det känns roligt att vara igång igen.
 
I helgen blir det Ljusdal. Lite vemodigt sådär eftersom jag ska på "hejdåmiddag" för Miki, som ska flytta till Luleå! Känns så konstigt!! Men är glad för hennes och Niklas skull. Bara två år också, sen får de komma tillbaka, eller i alla fall komma närmare xD Ska bli skönt att träffa familjen också! Saknar Milton mycket mer än jag vill erkänna! Blivit lite förälskad i hunn.
 
Hoppas ni har en bra dag. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0