go go mobile

Tisdag idag då. Denna vecka handlar om att plugga inför salstentan på fredag. Fredag 15-18 ska vi ha tenta(!!!) Aldrig haft tentan sån konstig tid. I alla fall så har det hittills inte blivit så mycket plugg på tentan utan mer på den andra kursen, läser böcker som jag måste lämna tillbaka imorgon. Går faktiskt ovanligt bra att läsa, brukar  snabbt bli rastlös men går rätt bra nu eftersom böckerna är så pass bra. Imorgon, torsdag och fredag kommer jag dock ge allt fokus till tentaplugg, sen är det bara att hålla tummarna för att man inte får totalt hjärnsläpp på plats. Vi har snackat om att ta med bubbel till skolan och poppa dirre efter xD får la se hur vi gör haha. Drinkar på kvällen blir det i alla fall utan tvekan!
 
Systeryster kommer hit imorgon också. Hon har ju lov och då måste man passa på att hon kommer hit <3 Hon och Milton var ju här för bara några dagar sedan men jag saknar dom redan <3 Världens finaste är hon min kära syster!
 
Nu ska jag värma lite tacopaj och kolla nya avsnittet av Revenge, sen blir det fortsätta läsa. Sen är man lite pepp på ikväll då. Jag och Micke ska ut och äta på Allstar och kolla hockey med Mickis och Johan. Leksand-Brynäs. Hadäää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0