evidens och utvärdering

HEJ!
Klockan är inte ens 15 när jag börjar skriva detta och det känns som att det är dags att sova snart. Jag är trött idag. Inte mycket energi alls och inte mycket vilja till att göra något i princip. Har rätt mycket pluggångest nu. Aldrig känner man att man gjort tillräckligt. Sen vet jag också jämt att jag bör göra mer, men jag kan inte hitta drivet liksom. Många gånger känner jag att; tänk om jag lagt manken till och verkligen kämpat mer när det gäller plugget. Tänk vad mycket mer jag hade kunnat lärt mig och kunnat åstadkomma så mycket mer. Blir rätt besviken på mig själv när jag tänker på det. Men kan inte hålla på och tänka så heller. En av mina svaga sidor är att jag undervärderar mig själv. Så onödigt. Jag tror det kommer bli bra för mig att ta examen och sluta plugga.
 
Idag har Mikaela varit här och vi har pluggat på salstentan som är nästa fredag. Otroligt ovan salstenta nu. Får se hur detta kommer gå. Mikaela gick just hem nu och nu borde jag fortsätta plugga men känns som jag bara vill lägga mig och sova. Imorgon är det seminarie på Hig och sen åker jag till Ljusdal direkt efter för att rida, ska bli skönt, stannar nog nån dag. Jag ska krama alla och sen gå långprommisar med Milton. Bra för skälen.
 
I helgen var Wonkan här i Gävle. Riktigt skönt att bara få hänga med min fina vän. Sen gjorde vi middag, drack vin, kollade hockey på Allstar med Jennie och Mickis, och sen blev det utgång! Rolig helg! Tack för den<3
Sen var det ju även cupen i Ljusdal förra helgen också och firande av Mikaelas födelsedag. Vilket var härligt! Nu är Mikaela tillbaka i Luleå. Snart ska jag åka och hälsa på henne! <3
 
Lägger upp lite bilder från senaste tiden:
 
Hoppas ni har en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0