fulladdad

Goddag!
Nu mår man. Laddad med ny energi från resan. Laddat upp med lite mer energi genom att åka hem till Ljusdal och träffa familjen. Ladda ännu lite extra och åka till Uppsala och umgås med mina fina vänner. Hela gänget samlade också. Första gången sedan i somras. Det blev natchos, spela spel och massa skratt och prat. Och Elin har verkligen fått det så fint i hennes nya lägenhet. Det var inte alls fel att vakna upp tillsammans imorse och bli bjuden på kaffe och frukost och sitta och titta på Så mycket bättre tillsammans. Sen blev det sushi på stan innan vi tog tåget hem. Underbar helg. Kärlek till er <3
 
Nu bör jag vara laddad för en ny vecka iaf! Men jag gruvar mig faktiskt för kommande vecka. Har sjukt mycket att göra. Är bara att KÖRA på. Kämpa på tjohå. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0