fyllarna!

Hejsi!
Idag är det mammas och mormors födelsedag :) Grattis!! Så idag kommer mormor hit, och det blir god mat och umgås med familjen. Igår kändes som ännu mer firande för då förberedde, handlade och lagade jag och Johanna tre-rätters till mamma och familjen. Micke kom också hit :) Allt blev jättelyckat! Till förrätt gjorde vi en sillröra på grovt bröd. Till varmrätt blev det baconlindad kycklingfilé, klyftpärer och en helt underbar sås. Till efterrätt gjorde vi en mintchokladkladdkaka. Den drack vi både vitt och rött vin och pappa gjorde goda drinkar. Himla lyckad kväll <3
 
Idag ska vi laga köttbullar och även äta Tjälknöl. Göttans! Ikväll kommer Ida hit också. Då blir det Eurovision och massa viiiin :D Sen får vi se om det blir utgång kanske. Farmor och Rolf har också varit här just. Snart tänkte jag och Johanna ta en sväng på köpingen. Hoppas solen kommer fram också :)
 
GRATTIS ÄLSKADE MAMMA <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nemen Sandra, va ditt meddelande värmde. Blev tårögd när jag läste det! Tack fina du <3

Svar: Men gumman. Tack själv! :*:*:* <3<3 Och nu ska jag börja skriva oftare igen :D Har varit rätt mkt annat på senaste hehe

2014-05-18 @ 22:15:07
URL: http://lionesss.blogg.se/
Postat av: Jennie

För övrigt tycker jag att du ska skriva oftare!! :D tittar ofta in och blir besviken när det inte hänt nåt hihi

2014-05-18 @ 22:20:51
URL: http://lionesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0