heart to heart

Hej på er! Idag är det regnigt och jävligt. Perfekt dag att läsa uppsatser på. Har två uppsatser kvar att läsa nu. Idag är jag väldigt segstartad dock. Haft en mysig frulle med Johanna och vi har gosat massa med katterna, sånt som är roligare än att läsa helt enkelt. Och nu skriver jag ett blogginlägg också. Disciplin Sandra! Men tänker att jag har ju hela helgen på mig. Idag åker jag och Micke tillbaka till Gävle. Känner mig utvilad och nystartad efter dessa dagar i Ljusdal så det känns skönt. Måste berätta om lite roliga saker som hänt på senaste som jag inte skrivit om i bloggen :)
 
Förra helgen så grillade jag och Basse och hade en jättebra kväll. Har nog aldrig lyckats så bra med grillning av kycklingfile nån gång. Blev otroligt gött! I tisdags så träffades jag, Mickis, Stina och Jennie för lite middag och vin. Vi firade att vi är klar med uppsatserna och att vi är släppta till opponering. Det blev massa babbel, gitarrspel och sång från underbara Stina och spela spel. Riktigt bra kväll! Tack brudar <3 Och igår grillade jag med familjen i det fina soliga vädret. Myyyz! :D
 
Alltså nu måste jag fan komma igång och läsa!! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0