we can build a spaceship

Soooooool sool soooool! :D Man blir verkligen som född på nytt när solen vill umgås med oss. Måste påpeka att vintern har bara swishat förbi. Man har ju knappt blivit speciellt påverkad av den. Eller jo, min hy/hud har det. Just nu njuter man iaf. Hört att det ska snöa i helgen men det skiter man väl i. Iggar det!
 
Har några fullspäckade dagar framför mig nu. Känns roligt! Ska till Ljusdal och rida imorgon. Tänkte stanna där ett tag och passa på att umgås med min älskade familj. Ska även träffa Miki på fredag. Lördag bär det av till Uppsala för att umgås med Larsson :D Sen på söndag börjar slutspelet!!
 
Igår hade jag en jättebra dag med Mikaela. Vi pluggade, lagade mat och snackade massa. Beställde även biljetter till en slutspelsmatch också. Idag har man uträttat ärenden. Tog mig en prommis ner på stan i solskenet och fixade lite allt möjligt. Satte mig också i solen på torget och njöt lite innan jag gick hem igen. Köpte Hannah och Amandas rosévin idag också! Längtas tills jag får smaka :D

 
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0