som fåglar

Yeey idag är jag gladis! Efter en intensiv jobbvecka så är det helg :D Helgen kommer att spenderas hemma i Gävle, vilket känns helt underbart skönt. De senaste tre helgerna har jag spenderat på annat håll, så känns riktigt skönt att bara få vara hemma. Det som jag har planerat in är att träffa Jennie ikväll! Ska bli underbart. Inte träffat henne på länge nu så SAKNAD!
 
Är även glad för att jag och Micke snart ska iväg på bio! En bio som jag velat se sen jag hörde om den!! Hehe får väl se om karln gillar den, inte varje dag man får med han på en drama/romantik ;) Vi ska se The fault in our stars / Förr eller senare exploderar jag! Jihooo
 
Igår såg jag The grand Budapest hotel. Satan va bra. Längesen jag hade en riktig filmupplevelse så det var välkommet. TACK WES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0