my silver lining

God kväll:) Dagarna nu är rätt fullspäckade! Info/introdagar på jobbet eftersom nästa vecka är det skarpt läge och då ska jag ta över ett helt område själv och sköta det mesta där. Känns som att man börjat få häng på mkt nu och under Treserva utbildningen vi haft nu så känner jag att jag har bra koll, vilket känns jättebra.

 

Måste berätta om helgen som va ju! Och om Stockholm! Hade så himla bra dagar :D Filip och Fredrik var jättebra och är sjukt glad över att man fick vara med om Globenrekordet och även de fina hyllningarna. Det var härligt att få umgås med Elin, Wonkan och Oscar! Besökte för första gången i mitt liv Trädgården och även Rågsved. Blev lite kär i  Rådsved!! Resan fortsatte sedan mot Ljusdal och på lördagen körde vi till Sundsvall för att träffa den efterlängtade lilla Milton. Han är ju en gopärla utan dess like. På fredagkväll kommer han till Ljusdal och blir officiellt Johannas. Helt underbart! Lördagskvällen blev det vin och öl i Ljusdal hos Markus. Med Micke, Korvar, kusse, Markus och Jonas. Det var roligt! Sen tog jag och Mikael en kebabtallrik, satte oss i stadtparken och sen gick vi heela vägen till Ämbarbo :D Så det var en lagom kväll !

 

Bilder från senaste tiden här då! Tack som vanligt till alla bra människor som förgyller livet mitt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0