midsommarn

Heeej!
Det har varit midsommar! Det var en kall en midsommar. Den kallaste jag kan komma ihåg iaf. Jag var i Ämbarbo med familjen. Vi hade Helene, Henke och hunden Zorro på besök. Zorro var nog mkt bra för Milton. Man märkte att Milton försökte göra som Zorro, vilket var bra eftersom Zorro är en väldigt bra förebild ! Dock så kan han inte hålla sig ibland utan busar allt för mkt med Zorro som tillslut säger til rejält. Nu klias det rejält i Miltons mun också. Biter på ALLT. På midsommar så var vi iaf en sväng på hembygdsgården och sen grillade vi och åt sill osv! Det blev några omgångar kubbspel och för en gångs skull så gick det sjukt bra för mig. Kanske för att jag var i princip nykter, vilket jag inte varit de flesta gånger jag spelat kubb hehe. Sen kom Elin hem till oss och vi satt och drack och pratade. Sen åkte vi till Grovan och träffade Frida och några till och sen sov vi där på Grovan. En lagom och bra midsommar :) Dagen efter var jag kvar på Grovan några timmar och bara tog det lugnt. Sen åkte hela familjen på Stenegården och gick på marknad. Blev erbjuden fest på lördagskvällen men var så innerligt trött så stannade hemma och somnade väldigt tidigt.
 
Lite bilder från midsommarhelgen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0