duktig lillpojkis

Hejsi
Onsdag idag. Halva veckan redan gjord. Man känner verkligen att ju längre veckan går ju lättare är det att kliva upp på morgonen. Jag tycker att det är roligt på jobbet nu, man kommer in i det mer och mer. Det har varit mycket stress och mycket speciella och svåra fall som dykt upp men det känns bra.
 
Idag har Stadsfesten i Gävle startat. Så det är full rulle på stan hela tiden och hela söder är avstängt. Johanna, Emil och Milton kom på besök idag efter jag slutat jobbet. Vi gick runt på stadsfesten, åkte karusell och åt langos och subway. Sen tog vi bussen hem till mig och Micke, spelade lite spel och sen tog de tåget hem igen. Jättebra dag/kväll. Milton är så otroligt duktig valpis. Lillpojken då<3
 
Nu har Micke stuckit iväg och jobbat igen en sväng, kommer hem imorgonbitti. Jag tänkte kolla på lite tv och bara slappna av. Idag har det äntligen regnat också. Så skönt att lite värme försvinner ur luften :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0