always trust the injustice

Kursen är igång i full rullning. Kommer bli en intentiv en. Fördjupade forskningsmetoder i socialt arbete var namnet. Just nu sitter jag och försöker läsa om feministiska teorier. Trust me when I say; jag älskar feminism och tycker normalt det är jätteintressant, MEN boken vi har är så otroligt dåligt översatt från engelska till svenska att jag hellre skulle vilja läsa den på engelska. Vissa saker makes NO fucking sense då det verkar som att det är skrivet i gåtor. Får väl hoppas att Jennie förstår det bättre än mg ;) Hon är smart den bruden alltså <3 Imorgon blir det hänga tillsammans och försöka få lite saker gjort :)
 
Jorå men ska väl försöka fortsätta plugga lite nudå. Just varit ut och köpt en tegelstensbok till käre Mikaela av en ekonomkille här i stan. Om jag tycker synd om mig själv för att vår bok är jobbig så tycker jag mer synd om Miki för jag fattar verkligen ingenting när jag bläddade igenom xD Heheheh.
 
Ha en bra tisdag :) Pöössss
 
Ps. Hade en skitrolig helg! Lägger ut bilder sen !
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skulle inte vilja byta även om det är en tegelsten ;)

2014-01-29 @ 14:27:03
URL: http://mikaelali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0