tiger

Hej vänner! Idag har varit en helt okej dag i jämförelse med söndagen och måndagen. Efter att ha haft en riktigt rolig födelsedagsfest i lördags så mådde jag faktiskt helt okej dagen efter. Inte så farligt bakis ändå. Men sen på kvällen kom migränkänningarna.... Natten blev en helvetesnatt med huvudvärk och yrsel. Vaknade måndagmorgon och visste att det skulle vara omöjligt att gå till skolan på ett seminarium som skulle hålla på hela dagen, och ännu värre framför en dator.. Så det fick bli en dag med vila i mörker. Känns som att jag idag vaknat till människa igen. Imorse tog jag, Stina och Jennie bilen till Hudik och kan nu checka av två till seminarier från listan. Efteråt har jag varit och hämtat mina nya brills :D:D
 
I övrigt kommer denna vecka bli en hård vecka när det gäller plugget. PMet ska vara klart om en vecka så det är bara att kämpa på!
 
Vill tacka alla för en jättebra födelsedagsfest i lördags! Och tack för så fina pressisar :') Önskar man kunde bjudit ännu fler men fick knappt plats vi som var här! Som vanligt så är jag sugig på att knäppa bilder så har knappt några. Men här kommer de få, plus snor lite från andra så blire bra heheh
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0