sandra da blogger

Men hej hej! Måste ju erkänna att jag är en riktigt dålig på att uppdatera. Men nu kommer det ett inlägg iaf för nu känner jag mig avslappnad och lugn och känner att tiden finns, om man säger. Känns lite som helg redan på en torsdag. Har nämligen varit i Hudik idag med alla i Hudikgruppen och redovisat om olika teoretiska perspektiv. Jag, Jennie och Stina tog bilen från Gävle vid tiotiden och hann precis köpa nåt att äta och slänga i oss innan seminariet började. Min och Jennies föreläsning om feministiska perspektiv gick bra och vi fick igång gruppen bra med våra diskussionsfrågor :D
 
Så nu är man nöjd och glad. Känns faktiskt som att det inte kommer bli så mycket plugg imorgon. För denna vecka har faktiskt varit fullspäckad med plugg, tror jag tar långhelg nu :) Ikväll blir det ta det lugnt och sen kolla Brynäs-AIK. Skulle gärna gå på Läkerolen men Micke är tråkig och vill inte gå. Men kan ju bero på att han ska jobba ikväll/natt också så förstår han. Vi tänkte iaf laga en av våra favoriträtter ikväll. Ida som lärt oss. Bacon och paprika- o chilisås :D Kingkong gott. Apropå Ida. Shit va längesen vi sågs nu och ändå bor vi i samma stad. ILLA. Måste få träffa henne snart.
 
Haaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0