hjärtansdagar och födelsedagar

Har fyllt år jag! Pappa har fyllt år! Tobbe har fyllt år! Svärmor har fyllt år! Sen har det ju varit alla hjärtans dag också! HÄNDER GREJER!
 
Alla hjärtans dag var jättebra. Jag och Micke gjorde trerätters tillsammans. Blev så himla gott. Micke gjorde bland det godaste köttet jag ätit nångång. Så duktig <3 Mitt hjärta är ditt mina fina <3
 
Dagen efter, lördag, åkte jag till Ljusdal för då var det pappas födelsedag :) Han fick Callaway golfbollar av mig, så då blev han gladis. På kvällen åt vi på Kick Saloon och det var lika gott som vanligt. Tog även efterrätt för en gångs skull (eftersom mamma o pappa bjöd hehhe). Tog friterad Camembert med hjortronsylt och glass. SÅ JÄVLA GOTT. Rekommenderas starkt! Söndag fyllde Tobbe år och då blev det smörgåstårta åså. Sen tog jag tåget tillbaka till Gävle vid 18.
 
På måndagen var det min tur att fylla år. Så nu är man 24. Min bästa present är att mamma och pappa bjuder med mig och Micke på utlandsresa i april. Då bär det av till Side. Ska bli sååååå härligt!! Blir tredje gången jag åker till Turkiet! Iaf så hade jag en jättebra fördelsedag. Var på skolan i två timmar på ett givande Söklabb med min käre uppsatspartner. Sen åt jag lunch med Mickis, Jennie och Stina. Mickis bjöd mig på lunch. Snäll kåmpis <3 Väl hemkommen gjorde jag och Micke en smörgåstårta och begav oss ut tilll Harkskär. Där blev man bjuden på Dajmrulltårta, kaffe, whisky, bubbel och present. Av Micke fick jag en väska som jag önskat mig :D PERFEKT DAG! :D
 Tack för alla fina gratulationer <3 Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0