vi sjunger samma ton

Men heej! En ledig vecka väntar nu. Känns så skönt. 
Oj va man har förtjänat lite ledigt :D

Fredagen. Sista dagen. Vilken dag! Kunde inte bli bättre?
Sista dagen förde med sig fin present från chefen och gott fika
som jag och mikaela bakat. Sen fick jag även ett samtal som
värmde rejält i hjärtat. Livet är fantastiskt bra nu får man lov att säga!
Ett stort tack till alla bra arbetskamrater och tack till allt stöd jag fått
och tack för allt ni lärt mig :)

Hela helgen har varit mycket bra. Det har blivit mycket alkohol.
Både fredag och lördag. Men riktigt roligt har det varit. Fredag blev det AW
med de andra vikarierna. Sen utgång och träffade Jennie och hennes kompisar.
Sen blev det efterfest till på morgonen.Lördag var man lite slö men det gick över
under dagen och sedan kom Elin och Mickis hem hit och vi grillade och festade.
Tack för en mycket bra kväll brudar <3
 
Inatt åker jag med Micke till Göteborg. Ska bli roligt :D 
Och nu börjar man bli pepp på Popaganda också!! YEEEEY

Nu fortsätta kolla Idol och sen Paradise hotel hehehe. ROligt

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0