sista dagen

Hej! God kväll! Imorgon är sista dagen på jobbet. Sen har jag lite över en vecka innan skolan börjar igen. Ska bli så otroligt skönt att få vila ut lite. Är faktiskt rätt sliten som det känns. Imorgon tänkte jag och Mikaela ta med lite bakverk för att tacka för sommaren tillsammans med alla där på Biståndsenheten. Så det blir baka ikväll. Imorgon efter jobbet blir det AW med jobbarkompisarna :)
 
Mickis och Johan har just varit här. Bjöd dom på lite mat och igår var jag hos dom och dom bjöd mig! Trevligt värre! :D
 
Nu är det en termin kvar på utbildningen och jag har bestämt att jag ska njuta av varje sekund. Vill inte sluta plugga men är ju ändå förväntansfull över vad som väntar på mig ute i arbetslivet. Ibland blir jag orolig över mig själv och att jag inte har "tillräckligt" klart för mig inom vad jag vill jobba. Men samtidigt tror jag det är ganska bra att vara öppen för det mesta också. Finns ju mycket att prova på om man säger :D Har ju trivts mycket bra att jobba som handläggare inom SoL i alla fall. Får se om man fortsätter med det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0