hinner inte meeeed

Tittar in här. INte gjort det på hur länge som helst nu. Sen jag kom hem från utlandet så har jag haft fullt upp. Hunnit med att vara ute i Harkskär, haft systeryster här, pluggat, jobbat, lagat mat, shoppat osv osv. Då har jag varit hemma i tre dagar. Haft det så himla bra i Side. Helt underbart. Kommer ett långt och fint inlägg så fort jag hinner :)
 
Idag har jag inte slappnat av mer än 10 minuter. Jobbat och sen massa skitgöra. Nu håller jag på att packa till Uppsala. Imorgon ska jag upp tidigt och åka och plugga med Mikaela. Sen ha möte med vår handledare och sedan direkt till Uppsala. Kvalborg och Valborg!! Yeeeey. Kommer bli king!
 
Sen kommer kommande två veckor bli hard work work. Jag och Mikaela kommer måsta jobba ASSET av oss.
 
Hoppas ni får en bra Valborg! Pössn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0