a photograph i lost

Hej!
Måste börja med att skriva att jag just nu är skapligt le på Spotify. Jag tror de har gjort upp en plan från första början om hur de ska göra för att få alla att tillslut skaffa Premium. Jag har alltid haft Unlimited för 49 kr/mån och nu så har de bestämt sig för att ta bort det. Vill inte betala 99 kr för att lyssna på musik. Men ljudet med gratisspotify suger ju balle, plus att reklamen gör mig galen, så slutar nog med att jag skaffar premium ändå. En hundring som jag så mycket hellre skulle kunna/vilja lägga på en extra välgörenhetsorganisation istället MEN MEN.
 
I övrigt så mår jag mycket bättre än senast, då jag skrev mitt bittra inlägg. Jag och Mikaela har nu gjort alla sex intervjuerna och jag känner att det har blivit väldigt lyckat. Det är ju alltid svårt att veta hur frågorna kommer att tas emot, men det har gått mkt bra. Ofta när man jobbar intensivt med något blir det som att man är i sin egen bubbla. Man blir själv så insatt i det man håller på med och kan bli blind för hur det kan tas emot från andra håll. Men nu är jag NÖJD måste jag säga. Imorgon ska jag spendera hela långfredagen med att transkribera och packa det sista. Lördagmorgon flyger vi :D Yeeeeey! :D
 
Nu ska jag springa ner och lägga i smutstvätt i maskin! Ha en bra skäris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0