your finger on the pulse

vilken helg! var i hudik ju. där inledde vi med power hour, vilket är nytt för mig och tror aldig förr jag druckit så fort och mycket under en timme. sen bjöd mikaelas johan på shot ute på krogen så på nattbussen hem var man lite full då om man säger. på nåt sätt så lyckades jag plinga precis rätt och komma hem till ämbarbo, trots att det inte fanns nån sån där skylt på bussen som visar vart man var och det var mörker all over the place.
(snodde mickis bild heheh)
 
igår var en ganska så speciell dag. kliva upp kl 5 på morron och bege sig till hudik för att grupparbeta och sen ha gruppövningar med lärare mattias. dessa gruppövningar vi hade... det var lite speciellt. går inte att förklara såhär på bloggen men det var lärorikt och kul iaf och jag känner att den där dagen gjorde att vi kom varandra närmare. sen fick vi höra från läraren att han var helt imponerad vilken medveten och sammansvetsad grupp vi var. så det är ju kul. imorgon blir det träffas igen och göra klart uppgiften.
 
idag har jag tränat och gjort annat nyttigt. nu ska jag o mikael göra lasagne och sen kolla på fotbollen. jag är lycklig idag, samtidigt som jag är ledsen. ledsen att personer jag bryr mig om inte får vara lycklig och må bra!! kärlek till er och be strong <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0