krutgumman

hejsi
senaste tiden har jag spenderat mestadels i hudik och ljusdal. i hudik för att göra gruppuppgift. och i ljusdal för att rida och att spendera tid med min älskade familj. igår opererades vår lille cindy. för tredje gången är det nu. det handlar såklart om juvertumörer. man är ju så himla ledsen såhär i efterhand att man inte steriliserade henne tidigt istället för att ge ppiller, eftersom ppiller ofta gör att honorna får tumörer. lille cindy är 18 år nu men ändå en jäkla krutgumma<3 operationen gick jättebra och jag är så glad för det <3
 
nu ligger jag i sängen och drar mig. snart kommer micke hem från jobb, så då hinner vi ses ett litet tag innan han ska på bröllop ikväll. själv sticker jag sticker till hudik för lite party party med mickis, johan och mickis kompisar. ha en bra helg. puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0