one day it's there and then it's gone

Sandra suger på att ladda upp bilder. Så nu kommer allt på en gång
 
Saker värda att nämna:
  • Jag hade så sinnessjukt kul World cup helgen. Kan inte komma ihåg senast jag hade så roligt på fyllan! Och krogen var också asrolig. Mindre roligt var att komma hem mitt i natten och mötas av sjuktaxi som kommer med mormor på en brits efter att hennes lägenhet brunnit. Jag tackar personen som räddade mormor ut ur lägenheten mitt i natten, tack som fan. Och jag tackar Wonkan som var med och stöttade när vi kom hem <3
  • Cindy lillplutt har säkert varit till veterinären 5 ggr på senaste veckorna. Vår lilla krutgumma.
  • Jag klarade tentan från förra kursen! :) Stolt.
  • Jag har i praktiken denna vecka bland annat fått varit med på vårdplanering på sjukuset och jag har även fått göra en utredning från hembesök till beslut (med hjälp av en biståndshandläggare såklart. Jag får inte ta beslut själv ännu såklart).
  • Jag har äntligen en cykel!! En till röd Skeppshult. Men bara för att den också är röd och en Skeppshult som min förra var så ersätter den aldrig min första kärlek <3
  • Jag har köpt så jäääävla bra grejer på senaste!!!
  • Jag har kommit 60% på GTA V.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0