lead by your beating heart

SERRI! Är inne på vecka sju nu på praktiken tror jag. Eller vecka sex kanske. Tiden går så sinnes fort. Halva tiden gått nu. Nästa vecka byter jag scen i två veckor. Ska vara med en verksamhetschef i två veckor för att testa på den sidan. Gäller att försöka se och hinna med så mycket som möjligt under dessa 15 veckor.
 
Idag har varit en mycket lärorik dag. Rejält trött i hjärnan var man när man kom hem kan man säga. Ikväll kom Basse hit. Så skönt att få umgås o prata av sig med bästis. Nu ska jag kika lite serier innan jag lägger mig. Ladda inför ännu en späckad dag imorgon. Efter praktiken blir det att åka till Ljusdal och rida och stanna i Ljusdal till på fredag. Saknar min familj jättemycket nu faktiskt. Mamma har fått ett nytt biblioteksjobb!!!! Så stolt över min älskade mor<3
Den kärlek jag känner till min familj är obeskrivlig <3<3<3<3
 
Godnatt och ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0