fullspäckat

Tjoooo
Jag gillar den här veckan. Guess why? För att den är fullspäckad med massa aktiviteter. Har börjat gått med "min" verksamhetschef denna vecka. Har redan efter två dagar hunnit följt med två väldigt intressanta möten. Ett kvalitetsråd där chefer med olika uppdrag närvarade, där diskuterade man t ex. alla Lex Sara som kommit in. Man diskuterar även kring de skriftliga klagomål och synpunkter från kunder och anhöriga som kommit in och hur man går vidare med dessa. Har även varit med på ett APT där alla verksamhetschefer över särskilt boende i Omvårdnad Gävle var med. Har även blivit bra introducerad på Vallongården. Träffat kunder, anställda och det känns allmänt bra!
 
Imorgon ska jag, Jennie och Stina på studiebesök på Unga KRIS.
På torsdag blir det ett till studiebesök, denna gång på Psykiatrin! DÅ på torsdagen kommer sedan Wonkan och Elin till Gävle för att på kvällen så ska vi se Alex show Älska Mig!
På fredag åker jag och Mikaela till Sundsvall och går på Lager 157.
Lördag är faktiskt den enda dagen jag inte har något planerat. VILODAG! Väl behövligt.
Söndag så kommer MIkaela och Mikaela hit till Gävle och vi ska gå på Melissa Horn :D:D
 
BRA VECKA ELLER VAD?! :D drygt bara att man blivit förkyld. Hoppas det går över fort.

Ikväll blir det natchos och fotbollskväll med massa boys. Fan va jag hoppas på Sverige!!! Måste leverera ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0