problemformuleringshelvetet

Men häääääj
Inte skrivit på några dagar. Har haft fullt upp åså. Och har rest runt en massa. Helgen var jätterolig! Lördagen spenderades i Forsa hos Mickis med hela tjejgänget. Åt och drack gott, kollade hockey, badade tunna och spelade spel! Riktigt skoj! Sen söndagen så blev det lite mys med Mickis och sen hem till Gävle.
 
Sen har både min tanketid och actual time gått åt till att tänka på den här jävla b-uppsatsen vi ska skriva. Det som har gjort att jag behållt en positiv attityd är att jag fick komma till Ljusdal och spela Sims och ha myz med familjen :D Idag har jag och Mikaela jobbat på uppsatsen och tvivlat på allt och inget. Men nu efter många om och men känns det äntligen som att vi har formulerat bra problemformulering, syfte och frågeställningar. Även gjort en intervjuguide till intervjun på måndag. Vi ska nämligen intervjua två drog- och beroendeterapeuter på Beroendecentrum i Ljusdal då.
 
Nu blire kika fotboll. Man U-Real. Med Micke och Peter. Som håller på varsitt lag. SPÄNDA PÖJKS. Här kommer lite bilder från senaste tiden. Puss haj
Multitaskar med två datorer och Mikaela har blöja på huvve. Inget konstigt med det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nä inge konstigt med de!! FAN VA DETTA GJORDE MIN DAG, HAHAHAHAH!!!

2013-03-06 @ 07:56:35
URL: http://mikapelah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0