HEJ HELG

heeeeeeeeeeeeeej! såhär har jag gått runt hela dagen.
(morgonrock asså. inte ansiktsuttrycket heheh. skulle bli lite jobbigt kanske)
förstår såklart att de flesta tänker "shit en sån där morgonrock vill jag också ha". men jag kan inte berätta vart den kommer ifrån. kommer int ihåg. jag har iaf inte brytt mig att klä på mig för att jag har pluggat hela dagen. eller iaf fram till kl 17 då jag och ida gick på ett träningspass på fjärran. sen strosade vi hem, i sakta mak. tog 40 minuter, fast det normalt tar 10 xD. nu blir det simskväll för mig. ska bli skönt att göra något hjärndött då man inte behöver tänka. tänkt alldeles för mkt senaste tiden. den här jävla uppsatsen gör mig slut i huvve.
MEN NU ÄR DET HEEEELG! :D YÄÄÄÄH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0