utan dess like like

Befinner mig i Ljusdal. Och det är helg nu men känns verkligen inte som det. Vilken jöbbig vecka det varit. Och den är inte slut än. Jobbat stenhårt på uppsatsen och idag kan vi säga att vi skrev vårt sista stycke och att nu väntar bara smått fix och det får vänta till på söndag då jag och Mickis ska träffas och skicka in det tsm. Fan va duktig vi varit asså!! Stolt över oss. Idag har iaf varit en bra dag trots att jag i princip bara pluggat hela tiden, för Johannas Emil har kommit hit ikväll och det är jätteskojj, och det har även gjorts upp plans för kommande tider med fina vänner. Vilket känns mkt roligt!
 
Sen har jag dilemmat om vad jag ska göra imorgon. Åka till Gävle eller stanna här i Ljusdal. Skulle vart roligt att umgås lite med Elin och Emma i Gävle, så blir kanske så :)

Nuuu är jag sjuuukt trött. Det får bli en film i väntan på att the boyz vill ha skjuts hem.
Pussnatt från en slut tjej. Typ lika slut som prussiluskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0