det kan bli the soundtrack of our lifes

Tjotja
Hemkommen efter några dagar i Ljusa dalen och innan jag hinner landa så tar jag med mig Ida på Interpool och umgås och kollar hockey/bandy/fotboll och dricker lite öl. Det är Skellefteå-Brynäs matchen jag vill se. Brynäs spelar bra, men efter att de släpper in 2 så är det kört. Bäst av sju är det ju, men Skellefteå visar om och om igen att de är rejält hungrig efter ett sm-guld och de förtjänar det också av vääääldigt många anledningar, men Brynäs är bra när det gäller så återstår och se. Tur iaf att jag har Ida med mig när både SAIK och Barca pepprar in mål, man kan aldrig vara på dåligt humör med basse.
 
Nu befinner jag mig hemma i soffan igen och kan säga att helgen och de senaste dagarna varit kuliga och lite upp och ner. Helgen var det 50årsfest för Helena och det var superskojj. Var först ute och firade henne och åt gött och hade skojj och drog sedan in till stan för lite fest hos Mattias. I Ljusdal så har jag och Mickis gjort våran intervju och sedan transkriberat hela den jäveln. Ny erfarenhet och tar en jääävla tid kan jag säga. Annat som hänt är väl typ att jag kört i blixthalka med dubbfria däck och kört in i en snödriva.
 
Känns som ett flamsigt blogginlägg men orkar inte bry mig. Nu ska jag äta grönsaker, chips och dipp och sörja förlusten och kolla på serier och invänta min fina sambo <3 saknad.
 
Här kommer lite bilder från helg osv. Pusshäj :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0