häääjj varma sommardag

Jag och min velighet... Velat fram och tillbaka om jag skulle åka till Ljusdal idag på min lediga dag. Vägt för och nackdelar osv osv. Tillslut börjar tiden rinna iväg och istället för att komma nånvart med mitt beslut så blir jag som förlamad xD Då ringer man mamma sin. Då pratar man i typ en timme och då vet man allt helst plötsligt. Asså min mamma... vilken jävla kvinna. Älskar henne som få. Sånna där små beslut har jag alltid svårt för av nån anledning. För jag vill få ut så mycket som möjligt av all tid.
 
Slutade iaf med att jag spenderar hela min dag här i varma, soliga och vindstilla(!!!!!) Gävle. Jag har solat, lyssnat sommarprat, studerat mina tomater som växer så fint, lagat mat åsåårå! Tipsar alla jävlar att lyssna på Özz Nujens sommarprat och på Maria Svelands!! Så himla bra!
 
Nu ska Sandra fortsätta njuta i solen och invänta att min karl kommer hem. Imornkväll blir det jobb sen på natten så sticker vi till Göteborg och kollar fotboll, Real Madrid-Psg, och går på Liseberg :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0