okejdå

Tänkte lägga upp bilder från helgen igår. Men sen förlorade Brynäs mot AIK i sudden och jag började grina och blev ännu mer bitter än vad jag redan var(se förra inlgget). Men nu är jag på lite bättre humör, men inte mycket. Känner mig så sjukt förslöad just nu asså. Lämnar inte lägenheten för jag tänker såhär: jag kanske också bär på Mickes sjukdom och smittor smittas som mest innan själva sjukdomen slår ut. VISSTENI DE?!?! Omtänksam man är mot andra. Men verkar ju iaf som att han har matförgiftning och att det inte är magsjuka, vilket är bra när det gäller smitta åsååå
 
Jaaaaaaa men helgen var iaf väldigt skojj! Roligast var hemma hos Irene och hos Mickis innan. Krogen var inte rolig. Blir ofta så obekväm när jag går ut på ställen jag inte varit ut förr, och sen så börjar jag övertänka och se hur patetiskt allt är xD Men hade iaf så jävla roligt hos Irre med gänget! Bussresan hem till Ljusdal var lite speciell. Jag började ifrågasätta en kille på bussen för att han kallade nån för "fitta", då bad han om ursäkt och skämdes lite, sen så satt vi och babblade om lite allt möjligt. Dagen efter blev en mysa-med-familjen-dag och sen spela sims siiiiiiims :D
 
Nu blir det en film för oss. Robot and Frank. Sett mkt bra filmer på senaste jag. Topp 3:
1. The perks of being a wallflower
2. Palme
3. Kon-Tiki
 
HÖRS HAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0