we can feel so far from so close

Snart är torsdagen till ända..... Undra hur många torsdagar jag levt? Kan man ju räkna om man hade något kvar i HUVVE. Men jag är så sjukt tvärslut. Sov pissigt dåligt inatt, då jag vaknade flera gånger av att huset höll på att blåsa bort. Sen drömde jag ljuvliga drömmar om att jag hade praktik på ett boende för undangömda flyktingbarn och att en rasistmördare kom dit och ritualmördarde massa barn :(
 
Sen så beror också tröttheten på att jag gått nästan en mil idag. Det är fan ganska duktigt. MEN DET ÄR INTE NAJS ATT GÅ NÄSTAN EN MIL I ETT SNÖIGT OCH BLÅSIGT GÄVLE. Det kan jag säga. Dessa duktigheter verkar dock ha resulterat i en fucked up fot. Haltade hela vägen hem nyss xD Har även spenderat närmare 4 timmar på tåg idag för att få spendera 1 timme på hästryggen. Till Ljusdal och tillbaka till Gävle asså. Har också spenderat nästan tre timmar på ett seminarie som inte gav så mycket alls. Slapp iaf snacka.
Annat bra med dagen:
Fick betyget på tentan idag. Klarade med mkt god marginal. DUKTIG SÄNDRI.
Ätit Subway
Ätit semla
Kramat min familj och katter
Och strax kommer Micke hem från jobb <3
Kollar Biggest loser nu!!!!
tröttast. GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0