pappas dag

Hejsi
Det är fredag idag, pappas dag är det idag :) Han fyller 47 år idag. Kollade just upp det på birthday.se för jag kan inte tro att han redan är 47!!! Han fyllde ju just 40. Tiden går för fort... Fan nu börjar tårarna rinna också. Känslig brud. Min fina pappa <3 Han som varit med och format mig till den jag är idag och lärt mig att man får vara precis som man är och han har lärt mig att vara ödmjuk och stark. Och så har han också lärt mig vad riktig musik är :p Älskar pappis så jävla mycket! Grattis!
 
Igår så var det en fin dag! Jag och Mikael firade alla hjärtans dag så bästa sätt! Myste i sängen länge länge innan jag gick upp och fixade godfrulle. Sen var jag tvngen att åka till skolan och ha seminarie. Micke hämtade mig efteråt och vi åt ute på Mezopotamya, sjuukt gott! Sen spelade vi Xbox och kollade på Into the Wild och åt chirre och dirre. En perfekt dag med min fina Micke<3
 
Bästaste karlarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0