godendagen

Heeeeejsi
Idag är det måndag. En helt okej sådan! Har just haft en mycket givande föreläsning om Social mobilisering! Låter kanske inte så roligt men lärde mig mycket. Nyss kom Micke och Erik hit efter prommis och vi har käkat left over kinamat från igår och nu blir det en sväng på stan och fixa nödvändiga saker. Vi såg bra film igår på bio; Jack Reacher. En av det bättre actionfilmerna jag sett på senare år iaf. Aja känns inte som att jag har så mycket att säga HEHEHE. Sugen på träna. Blir nog det senare idag efter jag pluggat klart. Måste träna själv isf :( Ida är ju förkyld den jäveln
Ida och jag efter ett träningspass
 
Ha en bra måndag fölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0