tjött

Ingen snö på backen och idag började vi säga God Jul till de vi varit på hembesök hos. Inte ens tänkt på att det snart är jul, och nu är det bara en vecka kvar. Känns som att det kommer gå superfort fram till jul. Torsdag blir det åka Ljusdal och rida. Sen på fredag är det julfest i Norrsundet med juklappsutdelning för flyktingbarnen från Syrien som bor där. Sen så har jag faktiskt inget planerat i helgen. Just nu känner jag för en lugn helg. Kanske gå ut och äta. Vill så gärna prova Kalles. Måndag blir det träffa Stina och Jennie på dagen. Sen fira jul i Harkskär :D Efter blir det att åka sista tåget på kvällen för att komma hem till Ljusdal. ALDRIG vill jag missa en julaftonsmorgon i Ämbarbo :)
 
Ikväll kommer Johanna och Emil hit och sover:) Nu är jag så sjukt trött asså. Kommer somna här i soffan snart känns det som. Borde dammsuga. Men det är jobbigt. Imorgon har jag mer energi! Två dagar kvar nu innan två veckors "ledighet". Intalar mig att det är ledigt fast jag har en forskningsuppgift att skriva. Men ska försöka bli klar med det så fort som möjligt.
 
FÖRÖVRIGT så blev jag och Mikael bjuden på middag av Mikaela och Johan i nya läggan i fredags. Vilket var mycket trevligt och kommer göras om flera gånger!! SEN kan jag ju säga att jag hade skitkul i Sundsvall i helgen med bruuudsen. Kunghelg!!
 
Pöss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0