julafton 2013

På måndagen firade vi jul i Harskär. Vi bjöds på ett jättefint och gott julbord. Det absolut bästa på julbordet var svärmors ägghalvor som hon fyller med en supergod röra och sen Peters varmröktalax som de rökt samma dag. Sen delades det ut julklappar och det åts efterrätt! :) På kvällen tog jag tåget hem till Ljusdal.
 
Igår firade vi jul i Ämbarbo. Det gick till på klassiskt vis. Det enda som var lite annorlunda var att maten gick så fort att göra detta år för alla hjälpte till :D Farmor och Rolf rullade in lite innan Kalle och vi kollade vi på det tillsammans. Johanna och Emil hade gjort SUPERGODA snittar som vi åt till Kalle och vi drack också glögg till. Sen blev det julbord med "Kan du vissla Johanna" i bakgrunden. Den måste ses varje år, annars är det inte jul! Älskar den verkligen, Älskar Gurra<3 Sen efter att man smält maten lite så blev det julklappsutdelning och äta Ris ala malta. Det var en mycket fin jul i år <3 Det enda som fattas är mitt hjärta. Mikael är ju i Göteborg och jobbar. Längtar så mycket efter han! Avslutar detta med att tacka för alla fina människor jag har i mitt liv. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0