bitter vs glad

Idag är jag lite bitter. Alla ska på Getaway och jag ska ba jobba i helgen. Det där med att missa roliga saker är inte kul deä!! Näru. Fan va jag känner mig som en egocentrisk människa ibland. Som nu. Sitter och är bitter över att jag själv inte kan vara med på Getaway och se System of a down och tycker synd om mig själv. Istället borde jag tänka på att FATTA att min pojkvän ska få se det enda band han älskar och som han verkligen avgudar. Hur otroligt kul är inte det!!? Så jag är så glad för hans skull över det men ändå sitter jag här och är lite sådär småbitter :p
 
MEN ikväll ska jag också ha roligt! Ska träffa Jennie och dricka massa vin! Längtaaaaaaaaar!
 
Bitter vs glad heheheheh. Ha en bra dag kåmpisar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina basse <3
Längtar så mycket till Gävle och till DIG! Längtar tills vi sitter där i din soffa och dricker vin och pratar i timmar utan att tröttna. Längtar tills vi börjar träna tillsammans igen (kommer känna mig helt död på gymmet efter den här sommarn) och mest av allt att kunna ses bara SÅDÄR, det hatar jag mest av allt med den här sommaren, att vi inte kan det.
Du är bäst <3

Svar: Ååååååååååå jaaa <33<3<3<3<3<3<3<3 kom hem nu föfan bassekörv <333

2013-08-09 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0