bildrace åså

Haj!
Väldigt längesen jag updateade senast. Vet inte varför det blivit så dåligt med det. Är mkt för att jag tycker om att ha bilder till mina inlägg och samtidigt tycker det är så jobbigt att föra över bilder. Jag vet att det finns smidiga sätt men örsker inte fixa xD hehehe
 
Hänt sen senast då?
- Varit i Göteborg och kollat på RealMadrid-Psg, gått på Liseberg åså. Va verkligen skitkul! Coolt att se en sån fotbollsmatch och fyrverkerierna efteråt!!! Aldrig sett nåt liknande innan, ASCOOLT YAO! Kunghelg! Jag och Robin fick Micke att åka Balder. Vilket är ett najs accomplishment eftersom karln är mkt skeptisk till läskiga kauseller. Sen är man ju mästare på Neger och president, uppenbarligen. Eller så är åkerlundarna allmänt dåli
 
- Sen har jag träffat familjen och firat min käre systers födelsedag och även träffat hennes nya hamster Luna. Hela familjen hade en helt underbar dag med massa sightseeing i Ljusdal för att visa Emil hur fint Hälsingand är :D Blev Björnbergstornet, Gröntjärn, Kolsvedjaberget och nån gammal fäbovall där jag döptes. Vi hade så jävla roligt!
 
- Sen så har vi varit på camping också, nu helgen som var. Skulle campa på Rullsand men där var det fullt såklart så vi åkte till Engesbergs camping istället. Badade, tältade och umgicks. Andra natten följde Johanna med mig hem till läggan och vi hade så himla myyyyyyz. Bakade morotskaka och spelade dataspel :) Enda minuset med allt är att Emil åkt hem och Johanna är lite nere :/ Så sjukt jobbigt att se sin lilla älskling så ledsen! Tänk att vara så otroligt kär och inte få träffas på flera månader! Känner med dom <3<3
 
BILDRACE

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0