lura plura på en bira

hejsisvejsiplejsimejsi
nu är man hemma i sverige. nu andas man svensk luft igen. man börjar känna hur kroppen går tillbaka till det vanliga med lite ont i lederna och man blir torr i huden och den lilla färgen man fått ramlar av för varje timme som går. men ändå älskar jag sverige så jävla mkt. skulle aldrig vilja bo någon annanstarns. denna vecka i malta har varit så sjukt rolig!! njutliv och flytliv. det har varit så otroligt varmt och luftfuktigheten på ön är så otroligt hög. därför kroppen mår så bra där! men som sagt så har det varit helt sjuk resa och så härligt! inte sista gången vi åker kan jag lova! skriver mer sen om allt :)
 
just nu är jag otroligt trött och försöker så gott jag kan komma tillbaka till verkligheten. skolan kallar mest och massa nytt har kommit ut på blackboard. på måndag har vi seminarie som måste pluggas lite till. men idag ska jag mest vila och mysa med den jag saknat mest
ha en bra lördag nu! bilder från malta kommer snart :) puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0